Babbel.

Här sitter man i en tom lägenhet där varken pojkvän eller hund syns till ... dom är förmodligen ute och går i regnet. Jag har lovat mamma att hjälpa henne med en uppgift, men jag har ingen aning om vart jag ska börja. Det är Fashion Outlet i Borås, och jag har handlat maaassa saker, en tunika, en kofta, en skjorta och ett par leggings. Idag är det första december, för ett år sedan började utmaningarnas utmaning. Jag är glad att Sofia inte tvingar mig till något liknande i år. Tidskuppfattningen är rubbad för att det är för mörkt, och mina naglar har börjat bli för långa.

Ibland förvånar jag mig själv, vad ville jag ha sagt med detta blogginlägg egentligen?

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hm....Ja du kanske indirekt ville att jag skulle sätta upp en ny utmaning för dig?? ;) Haha tänk att det var ett helt år sen vi gjorde det! Galet!

2011-12-01 @ 17:51:35
URL: http://gertys.se
Postat av: Elin

Jag tänkte precis skriva det som föregående talare redan skrivit ;)

2011-12-01 @ 21:27:11
URL: http://eluaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0