What?!

Jag vet inte vad som hände. Hela veckan har passerat och jag kan inte fatta att det äntligen är helg. Jag tänker sova som en stock hela helgen och det finns ingen som kan tala om för mig att jag inte kan eller inte får göra så. Dock hade det varit passande om jag pluggade lite, men efter den här korkade veckan så känner jag att det är okej att ta det lugnt i åtminstone en dag. Och min lägenhet ber och bönar om att bli städad. Det finns ingen där ute som seriöst kan tänka sig hur det ser ut där hemma. "Yuk" för att beskriva det med milda ord. Veckan har innefattat några bra ögonblick, har kännt mig ompysslad och tillfixad och fotograferad tills dess att Sofias hårddisk nu innehåller 500 bilder på yours truly, men veckan har även innehållt en hel del skit, jag går inte in på detalj men ibland suger det verkligen stenhårt. Hej känslomässig-bakishet!

tisdag får jag åka hem till Skåneland. OM jag längtar! Önskar bara att jag inte hade så sjukt mycket att göra. Men det ska nog fixa sig på något sätt ändå. Förhoppningsvis ;)

Kommentarer
Postat av: Sofia

ja 500 idolbilder är inte illa pinkat. Ha en fin helg! Puss

2011-12-16 @ 15:19:12
URL: http://gertys.se
Postat av: Chrille

Vilken tur att det är jul snart så du hinner visa alla bilder nu!;)

2011-12-17 @ 00:34:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0