Where the smurf are we?


Som föregående inlägg så fint indikerar så har Chph och Lille Skutt återigen åkt hem. Det är alltid väldigt intressant hur annorlunda lägenheten känns när dom åker och sedan hur fort allt återgår till det vanliga och känslan av att de har varit här försvinner. Tråkigt, men sant.

Anyhowwhocares så har kvällen spenderats med smurfarna! Av någon okänd och störd anledning så har jag alltid haft en underlig kärleksrelation till smurfarna. När jag var liten fick jag en hel hög med små smurffigurer som jag blev helt besatt av. Några år senare hade McDonalds mjuka smurfar i sina Happy Meals, en för varje månad, och jag skulle bestämt samla alla (fick alla månader förrutom januari och februari). Allt detta utan att riktigt fatta vad smurfarna egentligen går ut på eller ens läst en enda smurfhistoria. För att göra en lång historia kort så älskar jag smurfarna och kvällens film var faktiskt ganska fin :) Jag tyckte om den! Tror dock inte att någon annan jämnårig person hade tyckt samma, men sedan är jag ju oftast fem år till sättet så det förvånar väl ingen? Haha. Äsch.

Kommentarer
Postat av: Chrille

Jo det ska du!

2011-12-05 @ 22:30:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0