En liten uppdatering # 3.

Okej, "världens sämsta bloggare" är förmodligen en titel jag kan lära mig att leva med. Jag hinner inte. Det är sanningen. Är fortfarande i Miami, åker hem sent imorgonkväll och försöker göra det mesta av tiden jag är här. Nu är det dock så att skolbloggen tar upp en hel del tid och inspirationen till den är ganska obefintlig men jag gör så gott jag kan. Annars så mår jag bra, allt är toppen. Jag har gått och blivit lite sjuk, förstår inte hur de klarar sig här i Miami när man ständigt går från varmt (uomhus) till kallt (inomhus)? Men man vänjer sig säkert, så småningom.

Ja det är väl det jag kan säga idag. Bilder och sådant kommer komma upp när jag är tillbaka i Sverige. Har varken tålamod eller tid med det internet jag har här. Puss och kram :)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Wohoo snart är du hemma igen!

2011-02-11 @ 07:54:01
URL: http://gerty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0