En liten uppdatering.

Jag har varit i USA förr, men under den här resans lopp har jag lärt mig en hel del nya saker ...
  • Butiksbiträden är övertrevliga. Nästan så man blir galen.
  • Dom har jättemycket nagellack i det här landet, i alla olika konstiga nyanser.
  • Klädstorlekar varierar MYCKET. En "smal" är inte så smal.
  • AT&T är faktiskt en sådan dålig operatör som man har hört.
  • Åka taxi i det här landet är billigare än i Sverige. Mycket billigare.
  • Macy's innehåller väldigt mycket saker och det är knepigt att hitta, nästan så man behöver en orienteringskarta och en kompass.
  • Och INGEN promenerar i det här landet, gatorna är jättetomma och går man själv tittar folk på en som om man vore galen.
Såå ... nu ska jag shoppa lite mer. Om jag hittar kläder i rätt storlekar dvs :)

Kommentarer
Postat av: Sofia

woooohooo låter som att du har det rätt bra.....Men bilder bilder....ge mig bilder!! ;)

2011-02-04 @ 16:08:20
URL: http://gerty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0