Oscarsgalan 2011.

Jag börjar bli gammal. Känner att det inte längre är okej att vara vaken hela natten, mår snarare lite illa och tänker inte göra om det på ett bra tag. Herregud, jag som kunde vara vaken längst av alla innan och sedan må hur bra som helst? Shiet.

Nattens TV-tittande var dock väldigt mysigt. Det var gulligt att se alla halvsovandes i pyjamas och filtar. Dock så måste jag säga att jag var lite besviken på själva galan i sig, är det bara jag eller brukade det vara bättre förr? Och sedan kan jag inte ens börja beskriva besvikelsen över det faktum att många skådespelare inte var där ... Johnny Depp? Brad Pitt? Zac Efron? Robert Pattinson? Huh? Känner att galan saknade lite snygga män.

Annars så är saker och ting väldigt orättvisa ibland och jag hatar känslan av att veta att man inte kan göra något alls ... Eh, vi hörs en annan gång.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Men Colin Firth var ju i alla fall där ;)



Hallelujah!

2011-03-02 @ 19:07:48
URL: http://gerty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0