Praktik # 1.

Första praktikdagen = avklarad. Livet på SVT är ju faktiskt ganska spännande. Jag har idag fått vara med i redigeringen av "Djursjukhuset" avsnitt 3 och fick sedan följa med en journalist och hans kameraman till Lund där vi spelade in ett reportage om Axel som är 90 år gammal och friidrottar som om det inte fanns någon morgondag. Det har varit en riktigt givande dag.

Jag är trött. Jättetrött. Håller på att somna skrivandes nu. "Jet-lag" är faktiskt inte kul. Kan dock inte gå och lägga mig än, för då kommer jag med all sannolikhet att vakna klockan 1 på natten och stirra mig igenom hela natten. Inte bra.

Förövrig så är det ju alla hjärtans-dag idag. Herrejisses vad jag hatar denna dag. Hur som helst, glad alla hjärtans-dag eller något. Hoppas att den har varit fin och romantisk ;)

Hejdå.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Låter nästan lika skojigt som att åka skidor i Vemdalen, men bara nästan ;)



Du har sett anteckningarna nu va?? Sorry att jag var så seg med dom. xxx

2011-02-15 @ 17:07:46
URL: http://gerty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0