Resfeber?

Jag har aldrig förstått uttrycket "resfeber". Feber och resor är något som enligt mig inte bör kombineras, that's that. Men jag kan heller inte definiera känslan jag känner just nu. Jag har varit uppe sedan klockan 6 och bara stirrat i taket. Skuggor och sånt kan vara väldigt underhållande.

Resten av familjen sover fortfarande och kommer chockas när dom inser att jag är uppe och ... bloggar? Men om jag känner mig själv rätt kommer jag vilken sekund som helst att bli jättetrött och lägga mig i sängen igen. I samma stund kommer jag att somna och mamma att vakna och tycka att alla ska upp. Ska vi slå vad? Haha.

Nej, jag tror att jag ska gå och väcka familjen själv nu. Tycker minsann att det är dags att åka snart. Hörs igen när jag är på andra sidan Atlanten. Hejdå :)

(Nej, jag har heller ingen aning om vad det var jag ville åstadkomma med detta blogginlägg!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0