Barnvakt.

Livet som barnvakt flyter på. Jag sitter här hemma och passar min lillebror. Hm. Känns som om han verkligen behöver barnpassning, 14 år gammal, längre än mig OCH bättre på att laga mat. Det snarare han som är barnvakt åt mig. Men det är kul. Har ändå massa att fixa inför vår lilla resa, så det är faktiskt bra att ha tid till att göra allt långsamt. Yeah, jag är ju effektiv liksom.

På tal om min lillebror så är han faktiskt ganska rolig. Här om dagen så sa han "oxskit" som kommentar till något jag sa. Det tog ett tag men snart insåg jag att han menar "bullshit". Faktiskt aningen roligt, jag skrattade så jag dog, nästan. Har man världens bästa lillebror så har man ;)

Jomen förlåt, mer spännande än såhär lär det faktiskt inte bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0