Haha.

Jag blir aldrig nöjd. När det är utmaning på tapeten klagar jag på att jag har bloggtvång för jag ska lyckas med alla "utmaningar". När utmaningen är ett minne blott saknar jag det, för då minsann hade jag ett givet ämne varje dag att skriva om. You don't know what you've got until it's gone.

Men nu är jag tillbaka i Kalmar. Sitter hos Sofia och jobbar med medieprojektet. Jag kom precis över förra pitchen och står nu inför en ny. Meeeen det klarar jag. Utöver det tänker jag nu ta tag i vissa aspekter av mitt liv, ordna upp vissa relationer och klura ut andra. Och sedan när jag har fixat med allt tänker jag lämna Sverige i två veckor och njuta av landet på andra sidan Atlanten, kanske.

Hejdå.

Kommentarer
Postat av: Sofia

HELL YEAH! Låter som en bra plan!

2011-01-06 @ 14:41:32
URL: http://gerty.blogg.se/
Postat av: Elin

Packa ner mig och ta mig med till Florida? Sneeella??

2011-01-06 @ 14:43:19
URL: http://eluaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0