Impulsivt.

Malmö. Impulser är svåra att handskas med. Ibland är dom bra, ibland dåliga. Ibland spelar dom ingen roll. Hur som helst, jag befinner mig just nu i Malmö vilket inte var planerat eller ens påtänkt förrän jag vaknade igår och kände ett "näe, nu åker jag hem"-moment. Kanske inte så smart med tanke på att jag snart kommer överge Kalmar under en längre period (3 veckor, hur ska ni klara er!?) men o andra sidan har jag aldrig någonsin påstått att jag är den skarpaste kniven i lådan.

Så här sitter jag alltså, mitt i ett stökigt kök, och tänker återigen väcka liv i medier och samhälle-bloggen. Tänkte att jag för en gångs skull ska vara effektiv och ambitiös. Jag ska försöka. Det är det minsta man kan begära. Och ikväll ska jag träffa min bästis. Kommer bli kul, har inte setts på år och dar och månader.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0