Inspiration.

Elin brukar säga att med ny bloggdesign kommer ny inspiration till att blogga. Jag håller inte med. Bloggdesignen på "medier och samhälle"-bloggen är ändrad men lusten till att publicera något där är lika med noll. Panik. Nu kommer jag återigen ihåg hur mycket jag ogillar det där seriebloggandet som vi tvingas till.

Åker hem till Kalmar idag. Helgen i Malmö har faktiskt varit ganska fin. Väldigt lugn och rätt händelselös, men det behöver inte betyda något dåligt. Att sitta och snacka skit med mamma är alltid väldigt uppskattat. Hon lyssnar och förstår och håller med och tycker till.

Nej nu ska jag försöka skriva något i den andra bloggen.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Haha så du klarade inte av en helg som ensam företrädare för GES i Kalmar?? =P

2011-01-23 @ 22:23:33
URL: http://gerty.blogg.se/
Postat av: Sofia

Hallååååå???? (eko eko)

2011-01-26 @ 11:51:25
URL: http://gerty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0