Things are changing, again.

Okej. Det är nytt år, igen. 2011. Kommer ta ett tag innan jag vänjer mig vid att skriva 2011. Men större problem går nog att hitta. Jaha, hur känns det då att det är nytt år? Jag vet inte. Jag känner ångest. Detta är ett år, precis som 2008, där plötsligt allt ska ändras igen. Det känns som om det vore igår när jag satt och funderade på vad jag skulle göra efter gymnasiet, och jag befinner mig i samma tankar igen. Magister? Inte magister? Behövs det? O andra sidan, det är väl bra att ha? Plugga i Kalmar? Flytta till Lund? Eller ska jag börja jobba? JOBBA? Jag? So many questions, so few answers. Uurgh. Men samtidigt känns det ganska bra. Färdigutbildad? Yes, soon I am. Resten? Det ordnar sig, det gör det alltid.

För den som vill veta har jag precis sett färdigt "Toy Story 3", tänkte att det var en passande film att se så på kvällskvisten. Jag hade fel. Jag blev upprörd. Jag gillar inte "Toy Story 3". Buhu. Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0