Uppdatering.

Idag har jag packat. Och städat. Mina två absoluta favoritsysslor. Men jag ska inte klaga. Packa inför en resa är faktiskt roligare än att packa efter en resa. Kom på mitt i allt packande av sommarkläder att jag efter resan har en veckas praktik, och att det då inte kommer att duga med shorts och linnen. Så vanliga kläder fick också packas ner. Tur att jag kan lämna hälften hemma, för som min väska ser ut nu ... ja ni vill inte veta.

Ikväll ska jag träffa mina fina tjejer, vi ska ut och fira min sista kväll i Kalmar på ett bra tag. Förväntar mig faktiskt lite ledsna miner och dramatiska handgester med förfrågningar om HUR dom ska klara sig utan mig. Men jag kommer tillbaka, så dom behöver inte vara alldeles för ledsna. Hehe.

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag kommer sakna dig!!!!!

2011-01-27 @ 17:30:55
URL: http://eluaan.blogg.se/
Postat av: Sofia

Jag kommer också att sakna dig! PUSS

2011-01-28 @ 00:06:38
URL: http://gerty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0