Long time no see.

Hej bloggen. Som vanligt så går det sådär att blogga. Jag förstår inte hur alla bloggare gör, hur det kommer sig att det händer tonvis med saker som dom vill dela med sig av och hur det kommer sig att dom inte glömmer bort att blogga. Jag tänkte på min blogg igår och det var typ första gången på över en vecka som jag ens kom ihåg bloggens existens. Jag har duktigt nog glömt bort min egen blogg? Det är väl inte normalt?

Igår klippte jag topparna så håret har lockat sig väldigt mycket och så målade jag naglarna i väldigt skrikig neon-orange färg. Kan inte riktigt bestämma mig om det är snyggt eller inte. Väldigt iögonfallande är det dock, haha. I slutet på veckan kommer antagningsbeskeden och jag ser inte fram emot det, inte det minsta lilla faktiskt. Och idag fick jag äntligen tummen ur och sökte min examen. I mån och mycket så är det väl det som jag kan förgylla eran dag med, auf wiedersehen!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Härligt att du kommer ihåg den ibland i alla fall. Visst kändes det skumt att ansöka om examen?! Jag gjorde det nyss. Tack för vägledningen. Jag funderar på att komma till Malmö den 13-14 aug. Var det då du var i Litauen eller är du hemma då?! Puss

2011-07-11 @ 17:57:29
URL: http://gertys.se
Postat av: Elin

Jag ansökte också om examen idag minsann! :)

2011-07-11 @ 19:20:02
URL: http://eluaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0