Arbetslös.

Hej mitt namn är Grete och jag är numera arbetslös. Men lika glad för det är jag, eller inte, men det spelar ingen roll. Det kan jag bry mig om i nästa vecka :) Hur som helst, det jag ville komma till var att jag är färdigutbildad och redo att möta världen som den kommer. Woohoo! PEPP!

Det var bara det jag ville säga, nu ska jag lämna Kalmar och Sverige för en kort weekend-resa till Litauen. Där väntar massa familj och vänner och även om anledningen att vi åker dit inte är superduperskitrolig så ser jag sjukt mycket fram emot det!

Puss och kraom :)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Det är tufft att var arbetslös! Jag högläste nyss ditt inlägg och pappa skrattade och sa: "Men det är en skön tjej det där!"



Och jag kan inte annat än instämma. Du är typ den coolaste jag känner!

2011-06-03 @ 09:26:42
URL: http://gertys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0