Boende.

Det har redan lyckats bli onsdag och ikväll är det dags för lilla Libhubs inflyttningsfest. Har ingen aning om vad hon ska få i inflyttningspresent, men ska snart ut på stan med Anna och leta järnet! Konrad måste bara komma hem först så jag får tag på ett par nycklar och kan låsa efter mig ... haha, känns konstigt att inte ha nycklar till sitt eget hem.

Igår var familjen återigen och kikade på gården. Verkar som om ett köp bara blir mer och mer aktuellt. Känns nästan lite läskigt. Har velat "bo i hus" så länge jag kan minnas, och nu helt plötsligt finns där en stor chans till det. Dock kommer jag ju förmodligen aldrig att bo där på samma sätt som resten av familjen, men känner jag mig själv rätt så kommer jag ändå att spendera en hel del tid där.

Påtal om boende så måste jag börja fundera på hur jag ska göra med det, kommer ju förmodligen inte att bo i Kalmar något mer och då borde jag ju ta och hitta en lägenhet någon annanstans, öh. Lätt som en plätt. Ja. Men det fixar sig.

Kommentarer
Postat av: Sofia

LOOOOOONDOOOON!!! ...eller boris??

2011-06-10 @ 09:19:59
URL: http://gertys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0