En snabb uppdatering.

Idag har jag inte så mycket vettigt att komma med, eller ens ovettigt för den delen. Livet flyter på. Igår var vi på inflyttningsfest hos Elin och Filip. Mycket fin lägenhet och mycket trevlig kväll med mycket trevliga personer. Idag har jag varit på jakt efter en studentpresent till min kompis Max som tar studenten imorgon, stor pojke! Måste säga att jag är fruktansvärt nöjd med det jag hittade.

Annars så har jag och Elin idag suttit på Espresso House och finslipat vårt examensarbete, nu är vi så gott som färdiga. Elin ska skicka in det en sista gång och sedan publicera det i DiVA. Så småningom kommer betygen in och vi är officiellt, helt och hållet, färdiga med Media Management-programmet.

Som sagt, inget vettigt, haha. Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0