Hej bloggen!

Det går dåligt det här med att uppdatera bloggen. Förklaringen till det? Jag är knappt hemma, haha.

Helgen spenderades hos Sofia och hennes familj i Varberg. Det var midsommar. Det var dricka. Det var mycket god mat. Det var fantastiskt trevliga människor. Det var slagsmål. Det var hysteriskt roligt. Det var bakfylla. Och det var väldigt tråkigt att åka hem igen och inte veta när jag ska få träffa min Jedward-kompanjon igen. Hur som helst, tack Sofia för en jättefin helg, och tacka din familj, som faktiskt, helt ärligt, är helt och hållet underbara :)

Annars då? Jag gör inte så mycket. Städar fortfarande lite, träffar lite kompisar, besökte igår Kullaberg och planerar ikväll en tjejmiddag med mamma. I veckan tänkte jag även göra en liten mini-resa tillbaka till Kalmar, måste ju för en gångs skull hämta hem alla mina kläder som är kvar där. Och Berit.

Och så är det med det. Hejdå.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Tack själv underbara du! Du är ALLTID välkommen till Bästkusten. Saknar dig redan! puss

2011-06-30 @ 19:08:36
URL: http://gertys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0