Hej.

Min dator är seg. Mitt internet är segt. Jag är seg. Då blir min blogg också seg. Jag lever och mår bra. Sover dåligt, men det är ingen nyhet. Har fått reda på bra nyheter på pluggfronten, men har å andra sidan inte fått reda på all information vilket i sin tur kan betyda något helt annat och dåligt. Hur som helst, det kan jag ändå inte påverka förrän på måndag, så det är helt onödigt att oroa sig över det nu. Men jag oroar mig ändå.

Annars? Mamma fyller år imorgon, Konrad spelar PlayStation hela tiden, familjen har fått en ny ångrengöringsmaskin. Allt är som vanligt, fast inget är som förr, haha.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Neeej inte ska väl du plugga i Skåneland?! =/



Hoppas att det dåliga inte är för dåligt. Du får berätta på torsdag. Hälsa grattis till Jolanta.



Kraaaam

2011-06-19 @ 22:30:43
URL: http://gertys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0