Varberg.

Jag har haft fullt upp på sista tiden. Om det inte är massa människor man träffar så är det massa tankar som snurrar runt och on top of it all så planerar min familj att köpa en gård. Så nu pågår det en hel del diskussioner om hur vi ska renovera och vad som ska ändras. Det är, som sagt, fullt upp.

Jag har i alla fall idag köpt biljetter till Varberg. Den 23 juni kommer jag och besöker dig Sofia och då ska vi minsann fira Midsommar! Woohoo.

NU ska jag gå ut och städa i köket. Jag skjutit upp det nu hela dagen och ska äntligen få tummen ur och göra lite nytta. Pusshej.

Wiie :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Wiiiie du anar inte hur mycket jag längtar!!!! Puss



PS. Vad är det för snyggingar på bilden? Telefonnummer? DS.

2011-06-18 @ 14:41:33
Postat av: Sofia

Tssss....Det var jag som kommenterade nyss ;)

2011-06-18 @ 14:42:25
URL: http://gertys.se
Postat av: Tove

Jag tycker att det är rätt svårt att hitta en bra design till sin sida - hur har du burit dig åt? Du har ju en riktigt snygg sida!

2011-07-13 @ 05:37:54
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0