En helg i Malmö.

Sitter för tillfället i Malmö och leker lite ingenjör. Mamma behöver lite hjälp med några beräkningar och eftersom det bara är plus som gäller så jag kan hjälpa till. Fyfan vad tråkigt det är. Är glad att jag valde media framför ingenjöreriet, haha.

Har annars haft en väldigt fin och lugn helg. Igår besökte vi en vän på sjukhuset och på kvällen kom Anna hit, hon på lyckades på sitt Anna-vis att få väldigt mycket att verka mycket bättre. Vi tittade på Melodifestivalen och Linda Bengtzing vann inte :/ vi blev faktiskt helt förtvivlade. Linda Bengtzing är ju faktiskt en riktig talang, att vara med i Melodifestivalen för fjärde gången med samma låt och faktiskt få folk att rösta på en är sannerligen något anmärkningsvärt. Och sedan hade hon ju dom snyggaste skorna man kan tänka sig ... huhu. Skämt åsido så gillade jag Swingfly och The Moniker, men inte som vinnarbidrag. Då var det mycket bättre att Eric Saade vann, kanske hamnar vi åtminstone i final den här gången? Eller kanske inte, man vet aldrig.

Nu ska jag räkna lite mer på hur mycket "tarkett eksockel" (oak white) som behövs till 28 olika lägenheter och äta upp min semla. Toooddles.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hihi men du hade nog blivit en grym ingenjör ändå!

2011-03-14 @ 00:40:35
URL: http://gerty.blogg.se/
Postat av: Linda-Fan

Hör jag ironi? Jag älskar Linda Bengtsson och jag hoppas för allt i världen att du inte bara skojar!!1

2011-03-14 @ 13:20:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0