Jag lever.

Ja, alltså, jag lever. Inser att mitt förra inlägg var lite dramatiskt och sedan kom inga fler och då kanske någon där ute trodde det allra värsta, men så är det inte. Jag besegrade febern och lever fortfarande.

Mår dock inte helt hundra än. Jag är lite lätt illamående konstant och har ont i huvudet. Och hostar. Fyfan vad jag hostar. Det är inte lätt när det är svårt, och det blir faktiskt jäkligt svårt varje gång jag måste anstränga mig. Men jag har kollat med resten av familjen, och dom verkar ha det likadant, så det är förmodligen inget man ska oroa sig över. Vanlig efter-influensa-sjuka. Det måste dock bli ändring på mycket redan imorgon, har inte tid längre att ligga i sängen och fortfarande vara småsjuk, pigg och frisk är det nya, deal with it.

Det är söndagkväll och helgen har varit rolig, fest med lite MEM och sedan häng på Liebling samt intressanta diskussioner på Max om förhållanden och Facebook. Saknade dock både Sofia och Elin, varken den ena eller den andra var med och det var tråååkigt tycker jag. Men det kommer fler helger, kanske inte tonvis med fler, men några till lyckas vi förmodligen skrapa ihop? Va?

Nu ska jag äta. Hejdå.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag röstar för LÖRDAG!!!

2011-03-21 @ 10:57:47
URL: http://gerty.blogg.se/
Postat av: Sofia igen

Fest hos dig? =P

2011-03-21 @ 10:58:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0