Observation.

(Jag funderar nästan på om det skulle kunna gå att hyra in någon som skulle kunna sköta bloggandet åt mig? Typ som en ghost-writer?)

Har idag suttit i kafeterian och observerat folk. Faktiskt aningen underhållande, men man var tyvärr inte så diskret som man hade önskat. Stirrade ihjäl mig på vissa personer och hoppades att jag skulle kunna lista ut ålder samt vilken institution de tillhörde. Man kände sig lite knäpp. Det verkar dock som om medelåldern på Kalmar nyckel är cirka 23 år och väldigt många som besöker kafeterian handlar i den också. Totalt otroligt.

Kommentarer
Postat av: Elin

Det hade vart roligare om medelåldern otippat hade blivit 15 som vi fick fram genom vår jättebegåvade statistikräkning ;)

2011-03-04 @ 19:20:09
URL: http://eluaan.blogg.se/
Postat av: Sofia

Medelåldern kommer från en bra årgång!

2011-03-06 @ 16:43:48
URL: http://gerty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0