Trögt bloggande pågår.

Som sagt, om någon vill skriva blogginlägg åt mig är det bara att höra av sig. Platsen är, otroligt nog, fortfarande ledig.

Annars så flyter allt på som vanligt. Oroar mig för det enda och sedan det andra. Tänker alldeles för mycket på allt och fruktar att huvudet snart kommer att sprängas om jag tänker en tanke för mycket. Annars är det Malmö till helgen som gäller OCH just nu visas She's all that på TV, vilket är ganska trevligt eftersom detta var min absoluta favoritfilm när jag var typ 10? Och fortfarande är den jäkligt bra. Haha.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hur hög är lönen? jag är öppen för en anställning efter min examen den 1 juni. Hör av dig. MVH Sofia Holmström.

2011-03-11 @ 08:33:27
URL: http://gerty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0