7.

Nu är det bara en vecka kvar ... My Super Sweet 22-eventet ligger uppe på Facebook men ser helt galet ut, hur som helst, it's on! Snart är det min födelsedag :)

Utöver hypen kring min födelsedag så är min lediga dag snart slut. Imorgon är det handledning klockan 10:00 och sedan ska dagen spenderas med korrekturläsning. Snart är uppsatsen färdig och det känns vemodigt, vill inte riktigt skiljas från den eftersom det innebär att slutet snart är nära. Men nu ska vi inte vara sådana, det är fortfarande 2 veckor kvar till examen och innan dess ska vi ha massa skoj ihop hela klassen. Redan imorgon är det Twilight-maraton hemma hos mig med pizza och R.Pattz ;) Woohoo!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Du är inte alls sämst på att blogga! Jag llängtar jättemegamycket till din födelsedag! ;) Du borde fixa en sån där nedräknare i sidan av bloggen?! Elin kan säkert hjälpa dig imorgon...Sen tycker jag att en ny header och design vore på sin plats. Bloggen är ju trots allt nästan precis 13 månader. Puss och godnatt

2011-05-18 @ 23:18:25
URL: http://gertys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0