Eurovision Song Contest 2011.

Jag lovade mig själv, och alla mina (2) bloggläsare förra året att det var över, slut och inga mer ursäkter skulle godtas eller fler chanser att ges. Eurovision Song Contest och jag var inte längre vänner.

Men ni vet hur det är när en relation brister ... hur nöjd och belåten man är då och hur mycket man tror att det är ju faktiskt rätt, "vi har inget gemensamt längre", och man blir ju bara förkrossad, så kommer man till en punkt där man bara minns det fina man har haft tillsammans. Sakta men säkert börjar man att sakna det man en gång hade. Precis så känner jag just nu. Dock har jag inte bestämt mig än om jag är redo för att ge hela grejen en chans till, en "fördelar & nackdelar"-lista måste skrivas och allt måste övervägas och analyseras ...

Anyhowwhocares, det jag ville ha sagt var att nästa vecka, vecka 19, är det återigen dags för ESC, den 10, 12 och 14 maj. Och Litauens bidrag i år är inte bra. Alls.

Kommentarer
Postat av: Elin

Weeey! Jag röstar för en ny chans för ESC!

2011-05-03 @ 14:23:50
URL: http://eluaan.blogg.se/
Postat av: Sofia

Ok men senast igår försäkrade du att vi skulle se det tillsammans...så hur blev det nu? Skippade du listan totalt och bara förträngde allt det onda i er relation? För Grete även om jag vet hur det hela kommer sluta så behöver man ibland bearbeta saker och ting, men till sist så är kärleken blind!



Gretchomania + ESC = Sant

4-ever and evvaaah!

2011-05-04 @ 11:48:11
URL: http://gertys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0