Kallt.

Idag är jag trött. Vädret är kallt, det har snöat lite och jag förundras över det faktum att i lördags satt vi i Lund och firade Valborg och det var sjukt varmt, sommarvärme som ingen annan. Det är så man blir knäpp om man ska försöka förstå sig på logiken bakom väder. Sedan är jag ju inte det minsta logisk i mitt tänkande så det blir ännu svårare för mig, haha ;)

Idag sitter jag och Elin i det bästa grupprummet på skolan och jobbar med vårt examensarbete. Igår var vi effektiva och fick ihop massa sidor, det kan jag inte säga att vi är idag. Jag pratar med min BFF i chatten på Facebook och Elin gör "inget vettigt" enligt henne själv. Ska snart ta tag i det lite, snart.

Har annars varit hos tandläkaren idag, det gick smärtfritt och jag vet inte varför jag var så orolig. Haha.

Jo, btw, det är majmånad nu ... det betyder som ni alla vet att det snart är dags för min födelsedag. Here I go again, idag är det 22 dagar kvar. Hell yeah!

Kommentarer
Postat av: Elin

Sjukt att det snöat! Nyss var det ju sommar. Eller höst med mina solglasögon som tenderar att göra allt som egentligen är ljusgrönt till mörkorange! :)

2011-05-03 @ 14:05:01
URL: http://eluaan.blogg.se/
Postat av: Sofia

Snöat?! jag har då inte sett nån snö? VAR?!?!?!?!?!



Duktigt att du inte hade några hål. Hoppas att jag har lika tur ikväll... xxx

2011-05-03 @ 14:21:08
URL: http://gertys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0