Lite midnattsbloggning ...

Jag gav upp och återförenades med Eurovision Song Contest. Än så länge ser det lite smålovande ut. Litauen gick vidare till final och även om jag nog var den som kritiserade låten och sångerskan mest här i vår lilla trio så måste jag säga att jag är oerhört stolt över det faktum att tjejen gick till final. Dock ser hon fortfarande ut som en padda och borde byta klänning.

Meeeen ... vad är grejen med att Lena som vann förra året i år igen sjunger för Tyskland?! Whaat?! Det är väl världens sämsta idé? Hon var unik och intressant förra året, och även om jag gillar årets låt, så tror jag att chanserna för att hon ska vinna igen är näst intill obefintliga? Vi får se, jag kanske kommer få äta upp någons hatt på lördag.

Nu ska jag sova. Uppsatsarbete imorgon och grillfest med världens bästa klass på kvällen :) Go'natt!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Bara för det med hatten funderar jag starkt på att tokrösta på Tyskland på lördag ;)

2011-05-11 @ 12:17:03
URL: http://gertys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0