Live like there is no tomorrow.

Här har det varit öken ett tag, men sanningen är den att jag inte har orkat ta tag i bloggen. Känner att den bara skulle överfyllas med nostalgi, vemodighet och humörpendlingar. Det är så det känns nu. Imorgon är det dags för examen, tre år har passerat otroligt jäkla snabbt, och jag känner mig inte alls redo för det. Kalmar-kapitlet går mot sitt slut och för min del hade det kunna pågå lite till.

Men för att uppdatera er lite så kan jag med världens största glädje medge att mitt och Elins examensarbete är godkänt :) Vi hade inte lyckats missa en stor del, vilket skulle förklara det faktum att vi blev färdiga så snabbt. Igår hade vi opponering och fick egentligen inte jättemycket saker som skulle åtgärdas. Och vi klarade också av att opponera på en uppsats. Vi är bra!

Helgen spenderades med världens bästa MEM-klass och Kvastkampen. Det blev mycket firande och jag fick skitont i ryggen, hej ryggskott! Men jag hade tur som helt enkelt kunde sova bort det.

Idag ska jag städa min lägenhet. Familjen kommer ikväll och här ser det inte så fräscht ut, haha. Och, som redan konstaterat, imorgon är det dags. Har till och med letat fram min vattenfasta mascara, känner på mig att den verkligen kommer att behövas, snyft ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0