Känslan efter Kalmar.

Klockan är 13:53 och jag ligger fortfarande kvar i sängen. Känns som om Harald inte riktigt har lämnat mig än, utan att jag fortfarande befinner mig "in character". Helgen i Kalmar är över och jag känner mig deprimerad, såg så mycket fram emot det och nu har det helt plötsligt passerat. Haha. Men kul hade vi, och det var roligt att träffa alla fina i MEM08 igen. Och ja, det var väldigt konstigt att vara tillbaka i Kalmar igen ... Kändes som om allt var precis så som det brukade, och att allt som hade hänt mellan juni och november inte hade hänt alls. Mycket konstigt känsla.

Har tonvis med saker att göra, typ packa upp massa kläder som luktar gammal gubbe (på den fronten lyckades jag faktiskt, herrparfym i kombination med vit hårtspray = garanterad gubblukt) och köpa massa schampo för att få bort den konstiga och sträva känslan i håret efter den vita hårsprayen ... mys. Borde sluta utsätta mitt hår för massa sådant, det tar alltid förjäfla lång tid att få det att kännas normalt igen. Höhö.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0