Reebok Easy Tone.

 

 

Jag har följt strömmen. Kunde ju inte göra något annat. Ligger här i sängen med mina nya skor och tycker att dom är finast i världen. Känns lite konstigt att gå i dom, men samtidigt så trodde jag att det skulle kännas konstigare? Eller annorlunda. Jag vet inte. Bekväma som fan är dom åtminstone. Vill faktiskt gå ut och gå i dom omedelbart, men det är lite för mörkt ute och jag har en hel rapport på 30 sidor att läsa, och jag kan inte ens låtsas att jag tycker att det är intressant. Men imorgon, imorgon ska jag och mina nya bebisar gå ut och gå. Toodles.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Åh så bra att dom passade! Vi kan väl rasta våra bebisar tillsammans en sväng imorgon??

2011-11-01 @ 19:40:57
URL: http://gertys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0