Sunday.

Det är söndagkväll. Imorgon väntar en lång dag och ny kursstart. Roligt. Känner dock inte helt för en lång heldag men det ska väl gå att överleva. Förhoppningsvis. Helgen är snart slut och jag måste säga att den har passerat alldeles för fort. Mamma, pappa och Konrad har varit här, men det känns som om de stannade i cirka 28 sekunder och nu är borta igen. Kommer dröja 12 dagar innan jag ser dom igen, vilket i och för sig inte är så mycket, men känns som en hel del ändå. Känner att jag har lite saknasjukan just nu, höhöh, ibland är Borås lite bajs!

Nu ska jag ta tag i lite städning. Familjen har, som aldrig förr, verkligen lämnat mitt boende i total kaos. Riktigt roligt. Det är stunder som dessa då man tycker att min lägenhet nu är såå mycket mindre än den jag hade i Kalmar (och ändå är denna större med 2 kvm??) ... konstigt. Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0