The Gretchen Mansion.

Jag har äntligen startat ett företag. Detta enligt Facebook. För ett tag sedan skapades "The Gretchen Mansion" på Facebook, ett ställe där många kunde checka in och hänga, eftersom mitt lilla hem här i Borås är fräckast och bäst och alla hänger här hela tiden. Idag bestämde jag mig för att ange mig själv som ägaren av "The Gretchen Mansion". Sagt och gjort, nu har jag en egen Facebook-sida. Det känns väldigt häftigt. Haha ha.

"The place to be. If you're not invited, you're a nobody."



Kommentarer
Postat av: Sofia

Love it!

2011-11-23 @ 15:28:48
URL: http://gertys.se
Postat av: Chrille

Härligt! Då kan jag checka in där nästa vecka :)

2011-11-23 @ 18:04:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0