Återigen i Malmö.

So, here I am igen. Sitter i mitt kök i Malmö och bloggar. Känns som om allting man gör alltid leder tillbaka hit. Köket, datorn och bloggen. Fastän jag inte är den som bloggar mest i hela världen.

Hur som helst, i Malmö är det höst fast det är aningen varmare än det är i Borås. Och jävlar vad jag fruktar vintern som kommer komma. Vettefan hur man ska göra för att slippa allt det kalla, och det kommer ju givetvis vara kallare i Borås än det kommer att vara här. Sådant gillar vi, inte. Men den dagen den sorgen, överlevde ju det förra året, överlever det i år också.

Ikväll ska jag bjuda på middag. Eva kommer hit, kvinnan som tog hand om Konrad nu dessa dagar, och sedan ska jag göra upp en planering över saker som måste göras när jag är här. Händer lätt att jag lurar mig själv till att tro att det är lov, och att jag kan sova hela dagarna och inte göra något vettigt alls, men så är det ju inte. Har massa saker att ta tag den här veckan och nästa, och inte bara umgås med folk som jag har saknat. Såå, planering it is. Och inga långa luncher i köket som bara leder till meningslöst tittande på posh24's hemsida, haha.

Kommentarer
Postat av: Elin

Malmö har saknat dig. (Jag med)

2011-10-05 @ 16:33:12
URL: http://eluaan.blogg.se/
Postat av: Sofia

Neeej du får allt plugga lite med! Hälsa Elin från mig ;)

2011-10-06 @ 00:32:31
URL: http://Http://gertys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0