Borås.

Jag är tillbaka i Borås ... och här regnar det. Oväntat? Haha. Knappast. Men det är trevligt att vara hemma igen. Har saknat alla som bor här och känner väl att det är dags att ta tag i grupparbete och skola och sådant igen efter två veckors lekande av "mamma, pappa och barn", som faktiskt har varit mer ansträngande än jag någonsin har kunnat förvänta mig ... Klarade förresten tentan! Väldigt oväntat, men väldigt roligt också.

Ikväll ska jag på kalas. Sofia ska fira sin födelsedag, så jag har bakat halva natten ;) Annars ska jag nu packa upp lite kläder, tvätta lite kläder och sedan skriva ihop en text om konkurrenter. Hejdå.

Kommentarer
Postat av: Chrille

Hehe men visst var det väl lite kul också att leka mamma pappa barn stundvis?:)



Sen skulle jag gärna smakat lite mer av den där chokladtårtan!

2011-10-19 @ 02:08:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0