Ensam igen.

Chph och Lille Skutt har begett sig hem till Helsingborg igen. Här är det ensamt och tomt. Fick ett mms innan av min käre pojkvän på hunden som hade däckat på tåget och fick akut saknad efter dom båda igen. Det är inte lätt när det är svårt. Men som tur är hinner jag inte älta massa saknad hit och massa saknad dit (saknar nämligen min mamma och pappa och lillebror väldigt mycket på en dag som denna) för jag har tonvis med skolarbete att göra den här helgen. Det är inte roligt. Men lite roligare pluggpauser väntas imorgon, mamma jobbar också så vi tänkte ha kaffepauser via telefon och sedan på kvällen ska det bli häng med tjejerna. Nääsåatt, jag tror jag ska börja nu ...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag fick akutsaknad av dig med , och tänk om de inte låter mig skriva imorgon då blir jag fett irriterad över att jag ens åkte hem (och betalade massa i onödan) känner mig lite trög att jag inte kollade så noga :(

puss!

2011-10-28 @ 23:26:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0