Packning.

Det är måndag och full packning pågår. Mamma & pappa är på Hawaii och från och med imorgon börjar mitt yrke som barnvakt, eller rättare sagt tonåringsvakt. Skulle egentligen bege mig till Malmö först på onsdag, men billiga biljetter och fina ord från en fin lillebror fick mig att ändra mig. Malmö, here I come!

Helgen har annars varit toppen. Tacos-middag på fredag, fest på lördag, McDonalds på söndag och segheten själv idag. Var så fruktansvärt trött att jag knappt kunde hålla ögonen öppna på föreläsningen.
Nu sitter jag här och tycker att det känns underligt att veta att jag ska packa för nästan två veckor, vill ta med mig allt jag äger och har men får knappast plats med det i min resväska. Så jag sorterar bort sådant jag inte kommer behöva, problemet är bara att jag tror att jag kommer att behöva allt. Alltså dessa problem ;)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Oooh kommer sakna dig!!! Det är länge ju!!! Xxx

2011-10-04 @ 00:42:30
URL: http://Http://gertys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0