Time goes by.

Livet i Malmö rullar på. Det är måndag, och imorgon är det en vecka som jag har varit här. Inte klokt vad fort tiden går. Känns som om jag har varit här i typ 10 minuter. Men har man kul så går tiden snabbt, och har man tråkigt så går den dööölångsamt. Hur som haver så hinner jag inte blogga. Vet inte riktigt vad jag har gjort dom senaste dagarna, typ lagat mat, oroat mig för allt jag ska göra, umgåtts med Konrad och Christopher, träffat Elin och Filip och åkt bil. Imorgon är det pluggdag inplanerad och på kvällen bär det av till Helsingborg för lite middag. Utöver det så har jag LOVAT mamma och pappa att sortera 76.348 bilder, och tro mig, det är det minsta jag vill göra. Finns där någon där ute som skulle kunna tänka sig sortera lite bilder? Hör av er! Jag bjuder på lite vin och mat i gengäld.

Kommentarer
Postat av: chris

hehe det var jag som körde:)

2011-10-10 @ 19:50:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0