Effektiv, that's meeee.

Hej hopp, nu sitter jag här och pluggar så effektivt jag bara kan. Dvs. läser bloggar, kommenterar saker på Facebook, spelar Wordfeud med Julia och snackar skit samtidigt med henne i person, för hon sitter bredvid mig. Jag är inte färdig med mina två sidor och jag lär nog sitta hela natten. Men det spelar ingen roll. Jag fixar det här i min egen takt.

Annars så har dagen fortlöpt ganska bra. Hade en lite roligare föreläsning idag med en tjej som har gjort karriär i New York och sedan så har ju dagens innehållet en hel del Hey Tell:ande. Gud vad rolig en app kan vara, haha. Sedan känner jag även att jag har blivit väldigt fjantig och barnslig på sista tiden, alltså igår och idag. Undrar vad det beror på och hur jag kan öva bort det.

Nää nu ska jag öppna upp ett worddokument och skriva lite där. Hejdå.

Kommentarer
Postat av: Sofia

jag tror att det är den gamla tanten och den gamla gubbens fel. Men barnslighet är det nya fräcka! natti!

2011-09-20 @ 23:32:42
URL: http://gertys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0