Första presentationen @ HB.

Sitter i skolcafeterian och försöker pussla ihop det sista inför dagens presentation. Lättare sagt än gjort. På något sätt har jag lyckats lämna halva hjärnan hemma och sitter här och nu och försöker så gott jag kan att hänga med i det som folk pratar och diskuterar. Vi ska göra en analys av vårt varumärke och det är nästan så att jag har svårt att förstå vad en analys är. En annan sak jag har lyckats glömma hemma är min kära mobiltelefon. Tror jag minns var jag lade den innan, men den konstanta tröttheten har gjort så jag känner mig aningen dement. Höhö.

Sedan är det ju liksom så att jag idag kommer hålla min allra första presentation här i Boråsengelska. Vi får se om jag överlever detta.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Det kommer gå jättebra! Du är grym på att hålla presentationer.. engelska schmengelska. spelar ingen roll.



Kul att du uppdaterar förresten.- jag följer med spänning! Puss

2011-09-02 @ 10:12:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0