Hey tell!

Jag är tillbaka i Borås och en vecka med projektarbete är igång. Jag ska skriva 2 sidor om "brand identity", jag har fått ihop en halv. Kan inte riktigt påstå att jag är effektiv och duktig, men har o andra sidan fram till på onsdag på mig. Har jag tur lyckas jag, haha ;)

Ikväll och imorgon är det min tur att ha en finfin Julia boende hos mig. Ikväll ska vi äta tacos och dricka skumpa, bara för att vi är så fruktansvärt bra!

Och sedan har jag laddat ner en underbar ny app, "Hey tell", som gör att iPhonen blir en walkie-talkie. Jag och Sofia är i sjunde himlen.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag drack också skumpa!! Och jaaa Hey tell is the best in the whole world. 4-evvah!

2011-09-20 @ 10:31:02
URL: http://gertys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0