Parteeey.

Haha. Första kvällen på hela veckan som man är ledig och jag hade verkligen planerat att sitta hemma och bara vila upp mig, städa lite och sova. Istället för att hålla mig till planen bjuder jag in lite folk på fredagshäng. Vafan, man lever bara en gång ;)

Presentationen gick faktiskt bra. Jag är oerhört stolt över min grupp och vad vi lyckades åstadkomma. Och för att ha genomlevt vår första "less-than-24-hour-project" så har vi faktiskt satt ribban högt.

Nu blir det vin och häng med FasMag11. Hejdå :)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Fismage '11 is the shit!



Attans att jag missade fredagshänget. Får ta igen det på tor. Puss

2011-09-05 @ 09:09:36
URL: http://gertys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0