Tentaplugg.

Sitter på bibblan och pluggar. Det går men det går inte jättebra. Har fortfarande en hel del kvar och jag fruktar att jag inte kommer att klara tentan på torsdag. Känner verkligen hur orutinerad jag har blivit på tentaplugg, den sista tentan vi skrev i Kalmar var liksom i december 2010. Lääängesedan ju. Men som jag sa innan, det är okej att inte klara den här tentan, det är ju trots allt den allra första och man vet ju inte riktigt vad som krävs av en på ny skola och sådant. Höhö.

Och så är jag hungrig. Riktigt jättehungrig. Tur för mig då att jag kommer att bli bjuden på en dundermiddag ikväll hos min kära granne. Yes :)

Kommentarer
Postat av: Sofia

....Mjaaaau den här tentan är faktiskt OK att kugga...tycker jag. Nu säger vi så.

2011-09-28 @ 12:03:40
URL: http://gertys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0