Trött.

Sitter hemma i soffan och tittar på Idol. Sista säsongen. Måste medge att jag kommer att sakna programmet men samtidigt så måste jag erkänna att det är lite samma sak om och om igen. Men okej, det kommer ju att bli mer och mer spännande sedan varje fredag, faaast den man vill ska vinna vinner inte och den som vinner hör man aldrig ifrån senare ändå. Så det är kanske dags att ta adjö i alla fall?

Annars så är jag trött. Trött som en galning. Kommer att somna när som helst, men måste innan dess skriva en sida blaha och sedan flytta lite möbler. Min nybyggda lägenhet ska målas om i taket imorgon och jag bara ääälskar det faktum att jag måste flytta på bord och stolar och saker för att det ska åtgärdas imorgon. Notera gärna att för cirka en månad sedan var det byggnadsarbetsplats här och jag vill hemskt gärna veta varför dessa skavanker i taket inte kunde fixas då? Men det spelar ingen roll, värre saker har faktiskt hänt. Höhö.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Ja det finns ju svältande barn i Afrika och dyrt kaffe i skolan. Mycket värre.

2011-09-14 @ 00:55:55
URL: http://gertys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0