Vecka nr 2.

Idag börjar vår andra vecka här i Borås, det regnar vääldigt mycket ute och det är någon granne som bokstavligt talat har borrat hela morgonen (hur mycket borrande har han/hon egentligen att göra??!) men vi börjar sent (13:00) soo everything good ändå.

Den här veckan kommer förhoppningsvis inte att vara lika hektisk och lång som förra, men vi har seminarium på fredag och vissa av oss har inte fått deras kurslitteratur än. Och kommer förmodligen inte att få det förränn nästa vecka. Tack Bokus. Hmpft. Stör mig extra mycket då jag hade beställt kurslitteraturen långt innan vi började, för att undvika sådana händelser, men sedan visar det sig att det är fel kurslitteratur eftersom fel kursplan låg ute. Buhu.

Nu ska jag plocka ut diskmaskinen och sedan bege mig ner till Sofia, toodlees.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0