Zombifierad.

Inatt var det den tredje natten på raken som jag inte riktigt kunde sova ordentligt. Vad det beror på vet jag inte, men när jag är stressad blir det lätt så att jag inte kan sova. Fast vad skulle jag vara stressad över? Skulle helst vilja slippa detta problemet, nu på en gång, tack!

Ska snabbt göra mig i ordning och bege mig hem till en finfin tjej som bjuder på tjejmiddag. Jag förväntade mig inte mycket när jag redan hade världens bästa klass i Kalmar (MEM08 in my heart foreevah!) men sanningen är den att FasMag11 inte är så dåliga dom heller. Men nu hinner jag inte sitta här och häcka, måste bli lite fin, trots mina tre-dagars-brist-på-sömn påsar under ögonen. Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0