One Direction.

Åh, herregud nej! Gissa vilken låt jag har på hjärnan? One Direction - What makes you beautiful. Jag skäms. Jag hade passat mig för att lyssna på den, för jag misstänkte att det skulle vara en sådan låt som klistrade fast sig på hjärnan, precis som tuggummi klistrar sig fast i hår. Men när även Sarah visste vad det här var för låt kunde jag inte längre motstå frestelsen. Resultat: stod i duschen precis och sjöng på den. Det är som ett helt band av Justin Biebers. Pinsamt. Som sagt, jag skäms.


Oh oh, that's what makes you beautiful ...

Kommentarer
Postat av: Sofia

HAHAHAHAHA Ledsen vännen, men det går utför =/



Mvh

På riktigt orolig för dig.

2012-04-17 @ 08:56:13
URL: http://gertys.se
Postat av: Chph

Jag tror jag undviker att höra den där. :p

2012-04-17 @ 19:35:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0