Sushiii.

Det är fredag och jag planerar återigen att spendera kvällen hemma med lite sushi. Jag har verkligen fastnat för rå fisk ... Men för att särskilja den här fredagen från andra ska jag sitta med personliga brev och försöka komponera ihop ett eget som slår alla andras. Lätt som en plätt.

Jag kan annars med stor lätthet konstatera att jag har läst ut hela "Hunger Games"-triologin och kan nu äntligen glömma och gå vidare. Dom där böckerna har verkligen slukat upp alla mina dagar den senaste veckan och det kommer att bli härligt att för en gångs skull inte drömma om olika Hunger Games-scenarion där jag måste fly från "Peacekeepers" i vita uniformer.

Nej så att, nu ska jag skriva personliga brev. Hej och hå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0