Yesss.

Idag känns det ganska bra gällande vårt examensarbete. Hade ett, faktiskt, väldigt givande telefonsamtal med vår handledare idag och han kom med jättebra tips och idéer på hur vi ska göra. Dock har återigen ändrat vårt tillvägagångssätt och själva vinkeln på uppsatsen vilket innebär en hel del omskrivningar. Så det är det jag har spenderat dagen med idag. Skrivit om metoddelens alla olika delar. I sällskap har jag 2 liter Coca Cola och munssår. Jättetrevligt faktiskt, höhö. Nej, men det känns bra att ha mer koll, till skillnad från igår när traktorer och män i röda hjälmar var hundra gånger mer intressanta än vår uppsats.

Anyhowwhocares, jag har inget mer spännande att komma med. Just nu är det uppsatsen som gäller och får jag tid över så tittar jag på Alias. And that's how I live now. Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0